top of page

Uvjeti i odredbe

 

1. Uvod

- Trenuci putovanja,

uslužno poslovanje i putnička agencija,

vl. Ante Jelaska, Iločka 12, Split,

PDV ID / OIB 76909985647,

(u daljnjem tekstu: "Travel Moments", "tvrtka", "mi", "nas" ili "naš" itd.) vlasnik

web stranice "https://www.travelmoments.hr/" i pružatelja usluga,

na primjer: transferi, izleti, taksi itd.

(skupno ili pojedinačno "usluga").

 

- Vi 

(u daljnjem tekstu: „korisnik“, „kupac“, „klijent“, „putnik“, „vaš“ itd.) označava osobu koja koristi našu web stranicu i/ili osobu koja naručuje usluge od naše tvrtke ili bilo kojeg posjetitelja naše web stranice. .

 

- Partner se odnosi na vanjskog pružatelja usluga, koji po potrebi

  angažiramo za obavljanje usluga i/ili djelatnosti.

 

2. Sigurnost osobnih podataka

 

Ako želite rezervirati i koristite bilo koju od naših usluga, možda ćete morati dati određene podatke isključivo za daljnju komunikaciju i za obavljanje rezerviranih usluga, uključujući, bez ograničenja, vaše ime, prezime, e-mail i broj mobilnog telefona.

 Za više informacija pročitajte našPolitika privatnosti

 

3. Komunikacije

 

Korištenjem naših web stranica i/ili rezerviranjem naše usluge, pristajete na pretplatu na biltene, marketinške ili promotivne materijale i druge informacije koje možemo poslati, međutim, možete isključiti primanje bilo koje ili svih ovih komunikacija slanjem zahtjeva e-poštom na

travelmoments365@gmail.com ".

 

4. Načini plaćanja

 

A) Na našoj web stranici putem usluga trećih strana: Pružatelj plaćanja, veza za plaćanje  "plati putem veze" koju vam možemo poslati i e-poštom. Ne prikupljamo podatke o kreditnim karticama.

 

B) Bankovnim prijenosom, kupac će podatke o bankovnom računu dobiti putem e-maila. Nakon zaprimljene uplate kupcu ćemo e-mailom poslati potvrdu i sve detalje u vezi naručene usluge. Molimo da se svi međunarodni prijenosi obavljaju prema našim uputama, što znači da sve bankovne troškove plaća korisnik.

 

C) Osobno putem POS-a (kartica ili gotovina)

 

5. Otkaz

 

- Otkazivanje usluge od strane korisnika

 

Sva otkazivanja od strane korisnika moraju biti u pisanom obliku putem e-pošte. Datum kada je otkazivanje zaprimljeno e-mailom temelj je za povrat troškova otkazivanja prema niže navedenim uvjetima:

 

- Otkazivanje usluge 24 sata ili više prije datuma usluge, klijent može otkazati bez naknade

 

- Ukoliko se klijent ne pojavi "no-show" bez otkazivanja ili otkaže uslugu manje od 24 sata prije termina usluge, tvrtka ima pravo zadržati sav uplaćeni novac od ukupne cijene usluge.

 

- Otkazivanje usluge od strane tvrtke

 

Naš plan putovanja (itinerar) možemo mijenjati ovisno o mogućnostima i okolnostima (npr. nedovoljan broj putnika, nepovoljni vremenski uvjeti, izvanredne okolnosti koje se nisu mogle predvidjeti ili izbjeći i sl.). Zadržavamo pravo izmjene plana putovanja bez prethodne najave. U slučaju većih promjena ili otkazivanja određene usluge, putnika ćemo obavijestiti u najkraćem mogućem roku i ponuditi sljedeće mogućnosti:

 

1. Putnik može prihvatiti novi datum polaska ili odredište

2. Putnik može prihvatiti zamjensku uslugu, ekvivalent ili sličan itinerar

3. Putnik može otkazati rezervaciju i dobiti puni povrat uplaćenog novca

 

O odabiru ponuđene opcije putnik nas je dužan obavijestiti najkasnije jedan (1) dan prije datuma pružanja usluge, a ukoliko putnik to ne učini, zadržavamo pravo izabrati jednu od ponuđenih opcija.

6. Ekstremni vremenski uvjeti

Odgađamo aktivnost u slučaju ekstremnog nesrećedrugi uvjeti ili izvanredne okolnosti koje se nisu mogle predvidjeti ili izbjeći ili su se dogodile odmah. Aktivnost se zatim pomiče za dan ili dva – prije ili poslije rezerviranog datuma. Ukoliko promjena nije moguća, uplate će biti vraćene u punom iznosu.

 

7. Sadržaj

 

Naša usluga može vam omogućiti da objavite, povežete, pohranite, podijelite i na drugi način učinite dostupnima određene informacije, tekst, grafiku, video ili drugi materijal. Vi ste odgovorni za sadržaj koji objavite na ili putem naše web stranice, uključujući njegovu zakonitost, pouzdanost i prikladnost.

 

8. Poveznice na druge web stranice

 

Naša web stranica može sadržavati poveznice na web stranice ili usluge trećih strana koje nisu u našem vlasništvu ili pod našom kontrolom. Nemamo kontrolu i ne preuzimamo nikakvu odgovornost za sadržaj, pravila o privatnosti ili prakse bilo kojih web stranica ili usluga trećih strana. Ne jamčimo ponudu bilo kojeg od ovih subjekata/pojedinaca ili njihovih web stranica.

 

9. Snimanje i fotografiranje

 

Korištenjem naše usluge, klijent pristaje na intervju(e), fotografije, audio i video zapise i njihovu objavu ili reprodukciju koji se mogu koristiti za vijesti, online objave, promotivne svrhe i oglašavanje od strane tvrtke. Oslobađate tvrtku, njezine vlasnike, zaposlenike i sve druge osobe uključene u fotografiranje svake odgovornosti u vezi sa snimanjem, digitalizacijom ili objavom intervjua, fotografija, video i/ili audio zapisa.

 

10. Analitika

 

Možemo koristiti pružatelje usluga trećih strana za praćenje i analizu korištenja naše web stranice i usluge.

 

11. Ograničenje odgovornosti

 

Ni u kojem slučaju Travel Moments, niti bilo koji od njegovih vlasnika, zaposlenika ili partnera neće biti odgovorni za bilo što što proizlazi iz ili je na bilo koji način povezano s vašom upotrebom naše web stranice i bilo koje od naših usluga, bez obzira je li riječ o odgovornosti prema ugovoru ili na drugi način. Travel Moments, uključujući vlasnika, zaposlenike i partnere, neće biti odgovorni za bilo kakvu neizravnu, posljedičnu ili posebnu odgovornost koja proizlazi iz ili je na bilo koji način povezana s vašim korištenjem naše web stranice i naših usluga.

 

12. Viša sila

 

Travel Moments ne prihvaća nikakvu odgovornost i neće platiti nikakvu naknadu ako jest

izvršavanje naših obveza i usluga ili partnerovih obveza i usluga spriječeno ili na koje izravno ili neizravno utječu viša sila ili bilo koje okolnosti izvan naše razumne kontrole, uključujući, ali ne ograničavajući se na nepovoljne kontrole, vremenske uvjete, prirodne katastrofe, prometne gužve.

 

13. Ponašanje putnika

 

Zadržavamo pravo uskratiti pristup usluzi bilo kojoj osobi ili osobama za koje se smatra da nisu prikladni za putovanje i/ili korištenje usluga ili čiji postupci mogu ugroziti ili ometati druge putnike, naše osoblje, osoblje naših partnera ili javnost ili prouzročiti imovinsku štetu. Osim toga, vaš ugovor s nama može biti raskinut i nećete imati pravo na povrat ili kompenzaciju. Travel Moments niti bilo koji od njegovih vlasnika, zaposlenika i partnera neće biti odgovorni za nesreće, ozljede, gubitke ili štetu uzrokovanu neprimjerenim ponašanjem putnika, uključujući ponašanje pod utjecajem supstanci bilo koje prirode (droge, lijekovi, alkohol.. .).

Ukoliko putnik bilo što ošteti ili pokvari tijekom pružanja usluge, dužan je platiti odštetu prema izvješćima o šteti i izdanim računima od strane nadležne organizacije. Putnik može platiti odštetu na licu mjesta u gotovini ako oštećeni pristane. Neplaćanje za posljedicu ima dodatnu odgovornost za sudske troškove nastale kao posljedica podizanja tužbe protiv krivca.

Korištenjem usluga Travel Moments pristajete platiti naknadu za prouzročenu štetu i izgubljenu dobit.

14. Prigovori i reklamacije

 

- Ukoliko putnik tijekom pružanja usluge podnese prigovor/prigovor zbog neispunjenja, djelomičnog ili neurednog ispunjenja ugovorene usluge, pridržavat će se uputa davatelja usluge i surađivati u otklanjanju uzrok pritužbe. Odmah po uočenom nedostatku na licu mjesta, putnik je dužan podnijeti prigovor vozaču/vodiču/ ili predstavniku. Putnik je dužan dobronamjerno surađivati na otklanjanju uzroka prigovora. Ukoliko putnik na licu mjesta ne prihvati ponuđeno rješenje koje odgovara ugovorenoj usluzi, Travel Moments ne mora prihvatiti naknadnu žalbu/prigovor putnika.

 Zahtjev za povrat smatrat ćemo nevažećim ako ne budemo obaviješteni na vrijeme. Svi zahtjevi za povrat novca šalju se pisanim putem u roku od 2 dana od podnesene reklamacije/prigovora. Ukoliko utvrdimo da je tužbeni zahtjev osnovan, putnik ima pravo na novčanu naknadu isključivo u visini stvarne vrijednosti usluga koje nije izvršio. Za sve eventualne sporove nadležan je sud u Splitu.

Informacije potražite na ovoj poveznici “Kako podnijeti prigovor?

 

15. Prtljaga

 

Travel Moments ne odgovara za prtljagu, bilo uništenu ili izgubljenu, kao ni za krađu prtljage ili dragocjenosti u prijevoznom sredstvu. Putnik je dužan čuvati svoje stvari unesene u prijevozno sredstvo, te ih je dužan ponijeti sa sobom pri svakom napuštanju prijevoznog sredstva. Prijevoz kućnih ljubimaca nije dopušten, osim u iznimnim slučajevima, na upit i uz nadoplatu. Ne možemo jamčiti ispunjenje takvog zahtjeva.

 

16. Pravo i nadležnost

 

Na ove odredbe i uvjete primjenjuje se hrvatsko pravo. Podliježete nadležnosti sudova koji se nalaze u Republici Hrvatskoj. Obvezujete se da ćete sve nesuglasice rješavati mirnim putem i dogovorom, au slučaju spora nadležan je sud u Splitu, Hrvatska.

 

17. Promjene usluge

 

Zadržavamo pravo povlačenja ili promjene naših usluga i njihovog sadržaja prema vlastitom nahođenju, bez prethodne najave. Nećemo biti odgovorni ako iz bilo kojeg razloga sve ili bilo koji dio Usluge budu nedostupni u bilo koje vrijeme ili u bilo kojem razdoblju. S vremena na vrijeme možemo ograničiti pristup nekim dijelovima usluge ili cijeloj usluzi.

 

18. Izmjene i dopune odredbi i uvjeta

 

Zadržavamo pravo promjene uvjeta u bilo kojem trenutku objavljivanjem izmijenjenih uvjeta na našoj web stranici.

  Vaša je odgovornost povremeno pregledati ove uvjete.

 

19. Izvor i prijevodi

 

Izvornik ovih uvjeta je na hrvatskom jeziku.

Prijevodi na druge jezike služe samo u ilustrativne svrhe.

 

20. Zakonska odredba

 

Ako bilo koji od uvjeta i odredbi sud smatra nevaljanim, nezakonitim ili neprovedivim iz bilo kojeg razloga, takvi uvjeti i odredbe bit će ukinuti ili ograničeni na najmanju mjeru, tako da će preostali uvjeti i odredbe ostati na snazi i učinak.

 

 

  Vrijedi od: 01.01.2023.

bottom of page